Obchodní podmínky
Obchodní společnosti
Swanerom s.r.o.
se sídlem Rižská 492/2, Hostivař, 102 00 Praha
IČO: 24655422
DIČ: CZ24655422
zapsané u Městského soudu v Praze, oddíl C, vložka 163749
pro oblast služeb poskytovanou prostřednictvím internetové adresy www.cestazazahradou.cz
I. Základní ustanovení
Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) obchodní společnosti Swanerom s.r.o. se sídlem Rižská 492/2, Hostivař, 102 00 Praha, IČO: 24655422 zapsané u Městského soudu v Praze, oddíl C, vložka 163749 (dále jen „poskytovatel“) upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „občanský zákoník“) vzájemná práva a povinnosti poskytovatele a fyzické osoby, která uzavírá kupní smlouvu mimo svoji podnikatelskou činnost jako spotřebitel, nebo v rámci své podnikatelské činnosti (dále jen: „zákazník“).
- Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí smlouvy. Ujednání ve smlouvě mají přednost před ustanoveními těchto obchodních podmínek.
- Tyto obchodní podmínky a smlouva se uzavírají v českém jazyce.
II. Informace o službách a cenách
- Informace o službách jsou uvedeny na internetové stránce www.cestazazahradou.cz. Ceny služeb jsou informativní a jsou uvedeny včetně daně z přidané hodnoty. U všech cen je uvedeno, na které položky se cena vztahuje a které v ní nejsou zahrnuty. Konkrétní cena poskytovaných služeb je uvedena v objednávce nebo ve smlouvě.
- Prezentace služeb umístěná na stránkách internetového obchodu je informativního charakteru a poskytovatel není povinen uzavřít smlouvu ohledně těchto služeb.
III. Objednávka a uzavření smlouvy
- Náklady vzniklé zákazníkovi při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory), hradí zákazník sám.
- Poskytovatel vystaví zákazníkovi nabídku.
- Zákazník akceptací vystavené nabídky souhlasí v souladu se všeobecnými obchodními podmínkami s uzavřením smlouvy na dodání díla nebo služeb specifikovaných ve vystavené nabídce.
- Na základě této akceptace poskytovatel vystaví zákazníkovi zálohovou fakturu.
- V případech, pokud jde o poskytování pravidelných služeb o provádění údržby zeleně a zahrad, může být mezi Zákazníkem a Poskytovatelem uzavřená samostatná smlouva o provádění údržby zeleně a zahrad.
- Dokumenty tvořící smlouvu jsou zaslány emailem zákazníku. Tyto dokumenty archivuje poskytovatel v elektronické podobě.
- Smlouva není přístupná třetím osobám.
IV. Platební podmínky a dodání služby
- Platba za zpracování návrhu zahrady je rozložena do 3 plateb viz níže.
- a) záloha po odsouhlasení závazné objednávky činí:
- 40 % z celkové ceny návrhu a
- je splatná před započetím prací na ideovém konceptu,
- po předložení ideového konceptu, před zahájením prací na návrhu zahrady je nevratná.
1 b) záloha po odsouhlasení/vyladění celkového ideového konceptu zahrady činí:
- 40 % z celkové ceny návrhu zahrady a
- je splatná před započetím prací na seznamu a údržbě použitých rostlin
- po zahájení prací na seznamu a údržbě použitých rostlin je nevratná.
- Zákazník souhlasí s termínem pro zaslání zpětné vazby k celkovému konceptu a následně k detailnímu osazovacímu plánu nejpozději do 2 týdnů od zaslání ideového konceptu a do 2 týdnů od zaslání návrhu, pokud se s poskytovatelem nedomluvili písemně na jiné délce zpětné vazby. Pokud k nim dodavatel v těchto lhůtách neobdrží od zákazníka zpětnou vazbu, a to ani do 1 týdne od zaslání e-mailové výzvy zákazníku po uplynulé lhůtě, bude považován ideový koncept/návrh jako zákazníkem odsouhlasený.
- c) Doplatek ceny po zpracování všech příloh návrhu podle závazné objednávky činí:
- 20 % z celkové ceny návrhu zahrady a
- je splatná po předložení a odsouhlasení všech příloh návrhu podle závazné objednávky.
2. Cenu služeb dle smlouvy může zákazník uhradit na základě vystavené faktury následujícími způsoby:
- bezhotovostně převodem na bankovní účet poskytovatele č. 5261940001/2010, vedený u Fio Banky, a.s.
- v hotovosti při předání služeb
- V případě bezhotovostní platby je závazek zákazníka uhradit kupní cenu splněn okamžikem připsání příslušné částky na bankovní účet poskytovatele.
- V případě údržby zeleně poskytovatel může požadovat od zákazníka předem zálohovou platbu, například na výdaje související s nákupem materiálu. Výše zálohové platby je uvedena v objednávce/ ve smlouvě.
- Poskytovatel vystaví zákazníkovi daňový doklad – fakturu. Daňový doklad je odeslán na emailovou adresu zákazníka.
V. Odstoupení od smlouvy
- Zákazník může odstoupit od smlouvy, pokud služba nebyla dodána ve lhůtě definované ve smlouvě za podmínky, že zákazník dodržel reakční dobu, která byla stanovena na vyjádření se zákazníka k návrhům poskytovatele.
- Zákazník nemůže odstoupit od smlouvy, pokud výslovně souhlasil s prodloužením lhůty pro dodání služby.
- Odstoupit od smlouvy nelze, byla-li smlouva splněna.
- Odstoupení od smlouvy zašle zákazník na emailovou nebo doručovací adresu poskytovatele uvedenou v těchto obchodních podmínkách. Poskytovatel potvrdí zákazníku bezodkladně přijetí. Zákazník může použít vzorový formulář uvedený na konci tohoto dokumentu.
- Zákazník nese náklady spojené s náklady projektu, které poskytovateli prokazatelně vznikli.
- Odstoupí-li zákazník od smlouvy, vrátí mu poskytovatel bezodkladně, nejpozději však do 30 dnů od odstoupení od smlouvy, všechny peněžní prostředky, které od něho přijal vyjma těch, které souvisí s náklady, které byli již vynaloženy na projekt, viz bod IV_ Platební podmínky a dodání služby. Poskytovatel vrátí zákazníku přijaté peněžní prostředky jiným způsobem jen tehdy, pokud s tím zákazník souhlasí a pokud mu tím nevzniknou další náklady.
VI. Reklamace
- Poskytovatel odpovídá zákazníku, že dodaná služba při převzetí nemá vady.
- Poskytovatel odpovídá za vady, jež má dodaná služba v době její předání a které se vyskytly po dobu 3 měsíců od provedení příslušné části projektu /záruční doba/. V případě, že dodavatel materiálu použitého při provádění služby nebo při jejím dalším provozování poskytl poskytovateli záruční dobu, platí tato záruční doba.
- V případě výskytu reklamace může zákazník poskytovateli předložit reklamaci do 3 dnů po jejich zjištění a požadovat:
- opravu dodané služby,
- přiměřenou slevu z kupní ceny,
- odstoupení od smlouvy.
- Poskytovatel je povinen zákazníkovi do 5 pracovních dnů od obdržení reklamace vydat písemné potvrzení o tom, kdy zákazník právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace zákazník požaduje, jakož i potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace.
- V případě vad reklamovaných v záruční době a uznaných poskytovatelem má spotřebitel právo na bezplatné odstranění vady, u vad neodstranitelných, opakovaných nebo mnohočetných na odstoupení od smlouvy a u vad neodstranitelných nebránících užívání na slevu z ceny. Záruka na reklamované části díla se prodlužuje o dobu mezi obdržením oprávněné reklamace a odstraněním závady.
- Reklamace včetně opravy dodané služby musí být započata ve lhůtě do 10 dnů od doručení reklamace, pokud se na této lhůtě nedohodne jinak. Termín odstranění vad je nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, ve složitějších případech v nejkratším možném technologicky a klimaticky vhodném termínu, nejpozději však do 3 měsíců, pokud se poskytovatel se zákazníkem nedohodne jinak.
- Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.
VII. Doručování
- Smluvní strany si mohou veškerou písemnou korespondenci vzájemně doručovat prostřednictvím elektronické pošty.
- Zákazník doručuje poskytovateli korespondenci na emailovou adresu uvedenu v těchto obchodních podmínkách. Poskytovatel doručuje zákazníkovi korespondenci na emailovou adresu uvedenou zákazníkem.
- Doručovací adresa Poskytovatele pro účely odstoupení od smlouvy je: Ing. Katarína Brončeková, Pod Ovčínem 397, 267 16 Vysoký Újezd. Email: cestazazahradou@gmail.com
VIII. Mimosoudní řešení sporů
- K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: https://adr.coi.cz/cs. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi poskytovatelem a zákazníkem ze smlouvy.
- Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).
- Poskytovatel je oprávněn k prodeji služeb na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.
IX. Závěrečná ustanovení
- Veškerá ujednání mezi poskytovatelem a zákazníkem se řídí právním řádem České republiky. Pokud vztah založený smlouvou obsahuje mezinárodní prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí právem České republiky. Tímto nejsou dotčena práva spotřebitele vyplývající z obecně závazných právních předpisů.
- Poskytovatel není ve vztahu ke zákazníkovi vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) občanského zákoníku.
- Všechna práva k webovým stránkám poskytovatele, zejména autorská práva k obsahu, včetně rozvržení stránky, fotek, filmů, grafik, ochranných známek, loga a dalšího obsahu a prvků, náleží poskytovateli. Je zakázáno kopírovat, upravovat nebo jinak používat webové stránky nebo jejich část bez souhlasu poskytovatele.
- Poskytovatel nenese odpovědnost za chyby vzniklé v důsledku zásahů třetích osob do internetového obchodu nebo v důsledku jeho užití v rozporu s jeho určením.
- Zákazník tímto přebírá na sebe nebezpečí změny okolností ve smyslu § 1765 odst. 2 občanského zákoníku.
- Smlouva včetně obchodních podmínek je archivována poskytovatelem v elektronické podobě a není přístupná.
- Znění obchodních podmínek může poskytovatel měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.
Tyto obchodní podmínky nabývají účinnosti 1.1.2024
————————————————————————————————
Vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy
(vyplňte tento formulář a pošlete jej zpět pouze v případě, že chcete odstoupit od smlouvy)
Oznámení o odstoupení od smlouvy
Adresát:
Ing. Katarína Brončeková, SWANEROM
Pod Ovčínem 397
267 16 Vysoký Újezd
Oznamuji/oznamujeme, že tímto odstupuji/odstupujeme od Smlouvy.
Datum uzavření smlouvy:
Jméno a příjmení zákazníka
Adresa zákazníka
Datum
Podpis zákazníka
(pouze pokud je tento formulář zasílán v listinné podobě)

